Co jsem za stvoření? Aneb kdo jsem...

Takže ahoj všichni.
   Ráda bych se vám tedy představila :) Jmenuji se Miloslava Rohlíková, divné jméno že?
Nu přátelé mi říkají Mílo, Miluško a mám přítele, který se mě snaží v tomhle směru podpořit i když sám s tím nemá skoro žádné zkušenosti :)
Jsem 18 letá holka co miluje knihy jakéhokoliv druhu, ať už papírové nebo elektronické. Miluji romány ( Na větrné hůrce od Bronteova ), fantasy ( Harry Potter ), ale i detektivky ( Sněhulák od Jo Nesbo ) nebo i sebezdokonolovací knížky ( Nepřekážejte sami sobě od Osha ) :) Jinak studuji obor stavebnictví s maturitou. Miluji tento obor, baví mě práce s těmto materiály a vše co se toho týká. To by bylo asi vše co bych vám o sobě chtěla povědět. Mám ráda bruslení, čtení, ježdění na kole, psaní a různé jiné tvoření.
                                                                     Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.