Knihomol? Aneb jak si ho vetšina představuje..+Pár faktů

Ahoj všichni,

Ráda bych se dnes rozepsala na pohled na nás knihomoly. Pokud někdo o někom řekne, že je knihomol koho si představíte? Nudnou šprtku co neví co je móda, nebo co je v sobotu jít na párty? Ono to tak ve výjimečných případech i je, ale ne vždy. Já se třeba za knihomola považuju, ale nudná šprtka fakt nejsem...
Ráda se kdykoliv jdu s kýmkoliv pobavit pokud je nálada. Teď se pojďme vrátit k tématu. Já si osobně představuji knihomola jako úplně normální osobu, kterou denně potkáme na ulicích. Nemusí denně vysedět, na knihami třeba 10 hodin nebo i víc. Nemusí mít knihovnu srovnanou podle data, či autora nebo nedej bože podle barvy, já osobně mám srovnanou knihovnu podle velikosti knih :) Ale knihomolové nemusí být nudní, ale občas je lepší si číst knížku a být v knižním světě než v realitě no a ne ? Ale pokud se ho zeptáte na nějakou dobrou knížku, skoro vždy Vám odpoví. Lidé si myslí, že my knihomolové víme vše.Ale opravdu to tak není!!Miluji knihy už odmalička,miluji , když mi někdo čte <3
Nějaké ty fakty...
1) Za knihy jsme ale schopni utratit všechny svoje peníze.
2)Jsme hodně zamyšlení a občas si to ani neuvědomíme.Takže o hodinách koukáme ,,doblba ..a pak máme z písemek špatné známky.
3).Občas jsme i hodně zavislý na knihách,ale ne vždy to dopadne dobře.

4)Veškerý volný čas trávíme s knihou.
5)Myslíme  furt na knihy.Pokud natrefíte na výbornou knihu tak to znáte.
6)Čím víc tím líp.Znáte to nikdy není dost.
7)Jsme schopni číst ,až do rána, i když riskujeme ,že se nevyspíme .I když nás čeká náročný den.
 Jsem ráda že jste to dočetli až jsem. Budu ráda pokud se mnou podělíte o svůj názor.



                                                                                                       Xoxo Míla :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.