Mé nové já.

Ahoj všichni,

  Dnes bych vám ráda napsala něco málo o tom co se v poslední době stalo mně a co mě hodně změnilo. Jde vlastně o to, že jsem si uvědomila co chci a čeho chci v životě dosáhnout.
Nikdy dříve jsem na tím nepřemýšlela. Poslední dobou jsem se v sobě ztrácela a nevěděla jsem co od sebe očekávat. Tak jsem si všude uklidila počínaje ( divili by jste se, jak moc mi to pomohlo přemýšlet hned jasněji ) šatníkem, šuplíky, taškami atd...
Pak jsem si vzala papír a sepsala jsem si všechno co chci na sobě změnit. Ať už jako vzhledově, nebo jako myšlenkově.
  A pokud opravdu nevíte, jak na to tak si najděte nějaké motivační obrázky nebo citáty. I mně moc pomohly. Ze začátku roku jsem si napsala pár převzetí a snažím se je dodržet zatím mi to moc nejde, ale myslím si, že díky dnešku mi to půjde mnohem lépe. Rozepište si cíle na dlouhodobé a krátkodobé. Napište si je třeba do diáře. Pro mně je nejlepší stránka nebo aplikace We heart it, nebo je také velice dobrý Pinterest.
  Zároveň jsem si uvědomila, co jsem dělala špatně, ty dlouhé roky, v učení nebo doma.
Také jsem si vyčistila přátelé,ať už na fb, nebo třeba v osobní životě. Uvědomila jsem si, že lidé co kouří trávu nebo fetují tak mi nejsou ničím přínosným. Za to jsem objevila lidi co v mém životě byli a já jsem s jich nevšímala. Mám jednu nejlepší kamarádku Terku , bavíme se už déle ale nikdy ne tak moc ,hodně nás spojil blog navzájem se motivujeme :) Mám jí opravdu moc ráda.
   Samozřejmě moje největší podpora je rodina a můj přítel, vždy mi pomůžou, ať se děje cokoliv. Moc  si jich vážím <3 DĚKUJI ZA TO ŽE JSTE <3

   Doufám,že jste dočetli až jsem. Budu ráda pokud mi napíšete názor :) děkuji :)


                                                                                                      Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.

Zázračný uklid