Zkoušky?Aneb 10 tipů jak na ně.

Ahoj všichni,
 Dnes bych vám ráda napsala něco o tom, jak se učím, aneb co mi pomáhá.

1)Denní doba. Ujasněte si kdy je pro vás nejlepší se učit. Je to snad ráno či večer? Ono se to asi nezdá ,ale je to dost důležité. Je blbé čit se večer ,když se vůbec nesoustředíte.¨

2)Naplánujte si to! Pokud víte ,že vás čeká důležitá zkouška ,nebo máte známku mezi a chcete se nechat vyzkoušet a víte ,že vám to rozhodne o známce tak si naplánujte si to do diáře aby jste se neučili na poslední chvíli.

3)Nestresujte se! Pokud se budete stresovat a budete si myslet  ,že to nezvládnete ,tak je větší pravděpodobnost ,že to pokazíte.

4)Učte se průběžně. Nikdo nemá rád ,když se píše velký test a vše se musí naučit za 1 den. Je to náročné pro mozek.A opravdu se vše za 1 den nenaučíte. Věřte mi.

5)Odměny. Zvláštní co ? Proč bych se měl/a odmněnovat. Moje odměna je přeci vzdělání ne ? Pokud nemáte žádnou motivaci proč zvládnou tu zkoušku ,slibte si třeba ,že si koupíte to tričko na ,které tak často koukáte.

6)Parťák. Pokud máte ve třídě někoho s kým se hodně bavíte ,tak proč se spolu neučit ,že ? Je to super ,když se neučíte sami .

7)Spánek ,jídlo. Pokud se málo před zkouškou najíte ,nebo vyspíte ,není to dobře .Budete unavení a hladoví ,budete myslet jen na tyto 2 věci a na zkoušku se nebudete vůbec soustředit.

8)Volnější dny. Trocha zábavy nikomu neuškodila ,že?  Kupte si třeba za vekou zkoušku nějaké lístky na koncert.

9)Taháky. Pokud si nepamatujete nějaké vzorce napište si je na nějaký zvláštní papír.

10)Uspořádaný stůl ,nebo místnost. Poku budete mít na stole bordel bude se vám špatně učit.
Je super učit se v klidném prostředí,a hlavně uklizeném.

 Teď tedy něco málo co pomáhá mně.Miluji zvýrazňovat .Látku si občas i přepisuji ,pomáhá mi to látku si lépe zapamatovat.Vzorečky se učím asi nejdéle ,snažím se si to nějak logicky zapamatovat.A matika a jí podobné předměty se musí počítat a počítat.

 To by bylo pro dnešek asi vše. Byla bych ráda ,kdyby jste mi dali do komentářů vědět co pomáhá vám.A co by jste chtěli u mně na blogu vidět příště. Jinak takové malé oznámení můj přítel sem taky občas přidává články.


                                                                                                      xoxo Míla

Komentáře

  1. Páni, děkuji za článek. V tomto těžkém období plném zkoušek mi to zaručeně pomůže. Máš ode mě retweet, Mílo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc jsem ráda ,že pomůže :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.