Proč uklízím nebo proč uklízet?

Ahoj všichni,

Dnes jsem koukala na YouTube a narazila na jedno úžasné video od jedné Yůtuberky co jí sleduji už delší dobu. Pojednává o uklízení. Tak bych se k tomu taky ráda vyjádřila.

Kde bych začala? Asi tím co je to úklid, i když to asi opravdu každý ví. Úklid je činnost kdy vše nepotřebné vyhodíme.
  A proč je to vlastně důležité pro mně nebo proč o tom vlastně píšu?


Shrnula bych to asi v pár větách. Uklízení je vlastně moje očista mysli a úklid pokoje nebo bytu. Pomáhá mi to jasněji myslet a uvažovat. Utřídím si co kde mám a vím kam se potom obrátit. Samozřejmě se pak cítím lépe a více uvolněně. Dříve jsem byla Hraboš :D  vše jsem hromadila a nikdy jsem neměla dost, teď jsem vyházela spoustu věcí abych se cítila lépe ať už to byla přebytečná kosmetika, oblečení, a x dalších všelijakých zbytečných věcí, pak se přidal i do úklidu zbytečností můj přítel, a taky toho plno vyhodil, a udělal si aspoň tím pořádek ve svých věcech a vše si více urovnal a uspořádal podle svého. Vypadá to o proti předchozímu uspořádání, fakt o hodně lepší a útulnější. V budoucnu bych se chtěla ještě více uskromnit. Nekupovat zbytečnosti, co nepotřebuji, ale asi svíčky ( moje závislost ) tak ty si budu kupovat pořád, chtěla bych začít šetřit na nějakou vetší věc.

Pro dnešek asi to bude vše. Budu ráda za každý komentář. Pokud by jste chtěli odkaz na tu Yůtuberku tak napište. Doufám se se vám dnešní článek líbil :)

                                                                                                                                         xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.