Zlepšení ve škole.

Ahojda  všichni,

Takže, dnes jsem byla ve škole ( překvapivě že? ) a koukala jsem po spolužácích a přemýšlela jsem ...
Jak zlepšit známky ve druhém pololetí? Nu tak to vezmu asi v bodech jak je mým dobrým zvykem.

1) Dopište si látku :
   Přijde vám to nedůležité Ale pokud vám chybí látka v například matice tak si jí doplňte .Bude to pro vás lepší.

2) Veďte si diář:
    Je dobré si psát kdy a jakou písemku máte. Protože pak budete všechno umět a vědět na danou písemku.

3) Učte se z hodiny na hodinu :
   Nikdy jsem tomu moc nevěřila ale opravdu to pomáhá, nejenže si to krásně zopakujete, ale pokud se bude psát neplánovaný test máte vyhráno.

4) Dávejte pozor na hodinách :
    Věřím, že takový Facebook je daleko zajímavější ale pokud nebudete dávat pozor na hodinách tak opravdu to nepochopíte a nenaučíte se to.!!

5) Sny :
    Každý z nás má sen se někam podívat a něco zažít. Můj je podívat se jednou do Anglie a opravdu bez té dobré angličtiny to nepůjde, pokud nechci být za negramota.

6) Pokud něco nechápejte tak se zeptejte: 
     Budete si říkat no já se nikoho ptát nebudu budu jenom za blba. TOHLE NENÍ PRAVDA!!! Učitelé uvidí, že se snažíte to pochopit.

7)Přehledné zápisky: 
   Nikdo se nechce učit z přeskrtaného sešitu, že? Takže si kupte třeba 4 pastelky a pomáhejte si barevně nebo postit papírky.

Myslím si že pro dnešek je toho dost :) Doufám, že se článek bude líbit. Budu ráda za každý komentář.

                                                             Xoxo Míla                             

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.