Moje pečující rutina.

Ahoj všichni,
 Moc se omlouvám, že jsem teď moc nevydávala ale bylo hodně školy. Teď k dnešnímu článku.

Moje rutina na obličej je opravdu jednoduchá. skládá se opravdu z mála kroků a produktů.
Tento jsou produkt, který denně používám na čištění obličeje. Je opravdu dobrý objednávala mi ho mamka . Stáhlo mi to póry a moje plet je jako dětská prdelka :D

 Toto používám na odličování. Garnier,je hodně mastný. A pokud si dávete více řasenky tak nevím jestli to zvládne.
                                                  Avon je obyčejné odličovací mléko a je VÝBORNÉ.

                                                 Tohle mi doslova zachránilo vlasy po zimně moje konečky už nejsou tak rostřepené a moje vlasy jsou krásné lesklé.
Tímhle si čistím každý ráno obličej než si dávám svůj jednoduchý make-up. 

Tak tohle by bylo po mé dlouhé pauze všechno, Byla bych ráda pokud napíšete nějaký komentář. Pokud by jste chtěli moje makeup rutinu tak mi to napište. 


                                                                                                                     Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.