Motivace.

Ahoj všichni,
  Dnes je to první prázdninový článek. Dlouho jsem uvažovala o čem bych tak mohl být a došla jsem k názoru, že když je konečně to léto tak většina z nás se snaží zhubnout co nestihli zhubnout aby jsme vypadali dobře v plavkách např. na pláži. Cože je  to nejdůležitější k tomu? Jak hádáte je to MOTIVACE !

  Motivaci můžeme získat odkudkoliv ať už od přítele/kamarádky či od sebe samých. U mě je to tak trochu od všeho kousek. Samozřejmě se musí nejvíce chtít cvičit či dělat cokoliv jiného mně. Teď v poslední době mě hodně baví bruslení na in-line bruslích .

Jezdíme s přítelem zhruba 4 km na cyklostezce. Je to opravdu fajn odpočinek a krásně si u toho vyčistíte hlavu. Je to hrozně super nemusíte u toho mít nic zvláštního a jezdit se dá prakticky všude :)
 A když jsme do toho tak zapálení tak jsme si stáhli appku EPP.

Tak doufám že bude někdo stejný nadšenec jako my 2 :) A abych opomněla zmínit, ten fakt že za nedlouho, bude mít blog nový desing, tak se máte na co těšit, sama jsem zvědavá jak dopadne finální verze, a určitě pak zde zmíním skvělou autorku :)

Teď mi nezbývá nic jiného než popsat krásné prázdniny ať jste kdekoliv a nebo děláte cokoliv, důležité je aby vás to bavilo.

                                                         Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.