Recenze: Možná v jiném životě

Ahoj všichni,
  dnes bych vám ráda napsala zas jednou recenzi. Jelikož jsou prázdniny a hodně lidí vetšinou neví co číst tak vám chci něco doporučit
  

Autorka:Taylor Jenkins Reidová
Žánr: romantické
Nakladatelství: Malá fronta
Rok vydání:2015
 Překladatelka: Jana Mandelíková
ISBN: 978-80-204-3797-6


Pokud ještě nevíte, jakou knížku si vzít na dovolenou, tak vězte, že titul Možná v jiném životě by mohl být tou správnou volbou. 

Jedná se o romantický příběh, odehrávajíce se v USA, jenž je rozdělen na dvě dějové linky, v nichž se ovšem tentokrát nestřídá minulost s přítomností, ale děj se odehrává paralelně a liší se pouze v následcích, které vyplývají z rozhodnutích hlavní hrdinky Hannah... 
Osobně jsem od tohoto titulu příliš nečekala a asi i proto mě o to více příjemně překvapil. Ocenit bych chtěla příběh jako celek, kdy nám na něm autorka ukazuje, že všechno se v životě odehrává z nějakého důvodu a tak, jak má a že každé naše rozhodnutí přinese následek, kterému bychom měli čelit a nedělat, že se nic neděje. Knížka se mi četla dobře. Vyhovovalo mi to skloubení romantiky s pasážemi k zamyšlení. Sama sebe jsem se musela ptát: "Co by bylo, kdybych se v minulosti rozhodla jinak?" Doporučuji všem, kteří nehledají jen bezduchou love story. 
P.S.: Nelekejte se! Do konce každé dějové linky je zkomponováno několik stejných vět. Nejde o chybu tisk.




Doufám, že se dnešní článek líbil. Pokud ano dejte mi vědět do komentářů. Pokud jste již četli tak mi to dejte vědět. Budu ráda za jakoukoliv odezvu.                                                               xoxo Míla 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.