Zero waste - tampónky na obličej

Ahojda všichni,
   Dnes tu pro vás mám trochu něco netradičního. DIY. Ale to by nebylo nic neobvyklého tohle budete mít na dlouhou dobu. Látkové tamponky na obličej. Pokud používáte jednorázové tamponky víte že za rok jich s potřebujete zruba 10000? To je spousta odpadu ,který není úplně jednoduše zreciklovatelný. A teď k tomu DIY.


1. Potřebujete: 1 starý ručník
                           1 kus nějaké látky já mám 1 kolečko ze staré bavlněné košile a druhé z klasicke látky.

Začneme s tím že z každé látky si vystřihnem kolečko, já ho obkreslovala z svíčky doporučuji to prostřední trošku menší. Poté je seřadíme za sebou a buď to ručně sešijem a nebo na stoji to už záleží na vás.
Údržba: po každé ,když se s tamponkem     odličíte stačí ho v ruce přeprat s   mýdlem a pokud si jich ušijete                       
více mužete je dát do pytíčku a do pračky.
Tak doufám, že se článek líbil. Pokud zkusíte tak mě označte na insta. #tamponkyzero


                                                  Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.

Zázračný uklid