Projekt k maturitě

Ahojda všichni,

  Jak víte všichni, letošní školní rok maturuji, tak bych se vám chtěla rozepsat o tom, jak jsme, si měli vybrat projekt budovy ( kavárna, barák, statek ), který budeme dělat v programu Archicad ve 3D.

Já jsem si vybrala Kavárnu na Pustevnách. Přijde mi to jednoduché udělat malou kavárnu, protože s Archicad, budu dělat poprvé tak jsem se snažila i vybrat něco co mi půjde a nebude náročné modelově to postavit. Přítel se mi snažil poradit a poslal mi vcelku pěknou kavárnu v Indočíně, ale bohužel bych jí dělat nemohla, protože naše učitelka to chce jen z České Republiky.




    Projekt už se řešil 7.9 ve škole, by jsme se na to mohli co nejvíce připravit, musíme si stáhnout Archicad do počítače doma, aby jsme mohli pracovat, jak doma tak ve škole, chci se co nejvíce snažit a udělat vše podstatné co tam má mít ta kavárna, abych dostala co nejlepší známku, jediné co mě na tom mrzí, že to musí být projekt co je už jakoby postavený, že to nemůžeme udělat podle sebe, protože můj původní nápad byl, dvoupatrový barák, nahoře byty, a dole udělat kavárnu s terasou a posezením. Tak jsem bohužel musela uskromnit svoji bujnou fantazii a musím to udělat podle jiného návrhu, ale o to bych to snad měla mít jednodušší protože budu vědět co vše tam má být a kde, tak jsem na to zvědavá jak to celé dopadne. Pokud se vám článek líbil, budu ráda za jakýkoliv komentář.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.