Recenze: Hravě

Ahoj všichni,
   Dnes tu mám pro vás po dlouhé době recenzi, jelikož u minulé recenze bylo hodně přečtení. Jsem moc ráda, že vás ty recenze baví.

 Tak začneme základními údaji.

Autorka: S.C. Stephensová Žánr: romantickéNakladatelství: Pavel Dobrovský- BETA s.r.oRok vydání:2014 Překladatel: Jakub VolnýISBN: 978-80-7306-667-3
Počet stran:  444

Pokud máte rádi zamilované knihy, které vás vtáhnou do děje a jen tak vás nepustí, tak tato kniha to dokonale splňuje. Je to krásné napínavé romantické a některé věci rozhodně nečekáte, tato kniha mě nesčetně krát donutila plakat, smát se a nebo se při hloupě usmívat. A o čem tedy je ? 

Kniha vypráví o krásném a pro všechny dokonalém páru Kieri a Kellana. Kiera pracuje v baru U Peta a její dokonaly přítel tam hraje s kapelou,je to hlavní zpěvák a kytarista a celkem známy děvkař. Procházejí krizí. Kellan odjíždí s kapelou na 6 měsíční  turné. Kiera se obává nejhoršího. Co když se Kellan zamiluje a opustí ji ? Nebo co hůře co když jí podvede? Zvládne to jejich vztah ? Ačkoliv jí Kelllan ukazuje neustále jak moc jí miluje a ukazuje jí své nejbolestivější stránky, v Kieře neustále je nějaký pocit strachu. Vydrží Kieřina láska tak složitou a těžkou zkoušku ? 
  
  Tato kniha byla krásná a velice překvapující. Miluji tento druh knih, jsem ráda že jsem si jí mohla přečíst a doufám, že dáte na moje doporučení a přečtete si ji též.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.