Maturita formalita?

Ahojda všichni,

Dnes bych se tu ráda rozepsala na hodně žádaný téma. Maturita. Jak to vidím? Jak to zvládám?  V příštím článku vám dám pár rad ohledně školy, stresu atd..



Maturita formalita? Pro mně tedy rozhodně ne. Ti co z vás by teď měli maturovat tak toto určitě
znáte. Rán o vstanete a už to začíná. Přemýšlíte co vás dneska čeká. 1 Test pohoda. Ale pokud je den blbec píšete z každého předmětu který zrovna ten den máte ,to někdy znamená i 6 testů. Když dopíšete poslední test který byl (ne)plánovaný tak si oddychnete a pak se najednou zarazíte. I zítra píšete a zkouší vás z maturitních témat. Takže to samé od znova. Jak nám pan učitel pověsil na nástěnku: ,, pokud si myslíte že jste měli ve třetím ročníku společenský živote teď ho mít už nebudete " . A je to pravda jelikož ve škole jste zruba do 14:00 přijedete domů je zruba 15:00 najíte se a v mém případě se učíte až do 19:00 (cca) uděláte si večeři , a jdete psát praktickou maturitu. Skončíte někdy 22:00 osprchujete se a jdete spát což je asi tak v 23:00 . Takto nějak probíhá celý můj týden. V pátek jsem unavená nevrlá a i přes týden jsem občas pěkně nepříjemná. Do toho máme když čtvrtek kroužek matiky který začíná 7:10 tím pádem vstávám v 5:20. Neskutečný. Ale abych si furt jen nestěžovala. Toto období je celkem super. Protože základní pravidlo (pro mně) čtvrtého ročníku zni : Nikdy a nic nezískáš bez námahy , pokud neusínáš tak .

Děkuji , že jste článek dočetli až jsem. Budu se těšit na příští sobotu.

                                                                                            xoxo Míla

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.

Zázračný uklid