Neúspěch.

Pokaždé když mi někdo řekne, že neuspěl následují věty typu : To opravíš. To zvládneš. Chudáčku. atd...
 Je sice hezké že danou osobu litujete, ale zamyslete se, nemůže si za to ta daná osoba tak trochu sama??
   Proč neuspěla? Protože se to nenaučila, nebyla na to připravená nebo snad ze stresu ?  Variant je mnoho ,ale každý se bojíme toho selhání. Proč se bojíme selhat? Kvůli zklamání? Dle mého mínění se bojíme názoru a posměšku okolí. Selhání či neúspěch není nic špatného ani děsivého je to zcela přirozené. Ukazuje nám že jsme na danou zkoušku nebyli dostatečně připraveni. Nebo že jsem neudělali něco perfektně. Proč se všichni tak moc honíme za účelem dokonalosti. Dnes a denně vídám na sociálních sítí ty krásné fotky a krásně vše sladěné a všichni vypadají tak dokonale. Když člověka poznáte zblízka zjistíte ,že opak je pravdou. Nic není dokonalé vše jen uměle vytvořené ,aby ostatní lidé mohli závidět. Je to ,jako hontba za pokladem chceme to mít všichni první a nejlepší , abychom se mohli chlubit . Všichni budou závidět a my se budeme dmout pýchou. Další dokonalost a úspěch? Však ale život není jen o dokonalosti. Je o pádech a následném zvedání se. Kdyby byli všichni a všechno perfektní nebyla by to nuda? Pokud zklameme okolí je to přirozené ale pokud zklameme sami sebe je to mnohem horší. Samozřejmě záleží na úhlu pohledu.

Ale neměl by nás neúspěch hnát kupředu , abychom se nevzdávali a zkusili to jinak a třeba i lépe?
 Dnes jsem dostala špatnou známku z ekonomiky a proč? Nebyla jsem dostatečně naučná na test. Zamyslela jsem se nad tím co mi řeknou rodiče. A více co byla první věta ? To opravíš. Já vím že to opravím ale jsem na sebe naštvaná že jsem to nedokázala lépe.

  Po delší době je tu opět článek na zamyšlení. Byla bych ráda kdyby jste mi zanechali nějaký ten komentář o tom co si myslíte o tomto tématu vy? .Děkuji za přízeň a mějte se hezky a ať vše dopadne tak jak má. 
¨
                                                                                                                                            Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.