Pár změn v mém životě.

Ahojda,
 Po dlouhé době jsem tu s článkem. Nevydávala jsem ,protože jsem nevěděla co. A když mě náhodou něco napadlo , tak mi to přišlo blbý ( moc nezajímavý).

   Tak kde bych začala? Asi tím že cvičím. Někomu to přijde normální ,ale ti co mě znají déle si klepou na čelo. Nikdy jsem nebyla fanoušek cvičení. Ale celkem nedávno jsem měla hodně stresové období, tak jsem se sebrala a šla se projít. Neskutečně jsem se uklidnila a najednou jsem uviděla řešení toho problému. Cítím se líp.

Další změna je to že jsem našla svoje sebevědomí. Nebojím se vyjádřit. Ať už je to jakkoliv - oblečení,makeup. Nikdy dříve jsem to tak neřešila. Hodně to souvisí s tím cvičením ,když jsem začala vidět výsledky bylo to jako blesk z čistého nebe. Najednou jsem si přišla i hezká ,nebojím se chodit s zvednutou hlavou. Za nic se nestydím. Smějí se sama sobě ,když se mi stane nějaký trapas.

To bude dnes asi vše. Budu ráda za komentáře.
     
                                              Xx Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.