Plány na rok 2019

Ahojda všichni,
 Po dlouhé době jsem tu s článkem. Dovíte se zde co plánují s blogem pro rok 2019. Tak se na to podíváme.


1. Maturita
  To snad ani nemusím rozepisovat. Ale i tak to uděám. Pro nové čtenáře. Letos budu maturovat dost lidí se ptalo z čeho. Tak se na to mrknem. Budou to předměty: Český Jazyk, Matematika, Pozemní stavitelství, Stavební konstrukce,Praktická Maturita.
( pokud byste chtěli vědět co v jednotlivé zkoušce,či jak to probíhá,moc ráda vám o tom udělám článek.)

2. Více recenzí
Tento blog jsem zakládala především kvůli mé vášni ke knihám. Pak jsem odbočila, ale je vidět, že recenze máte rádi. Vidím to jak na povinnou četbu,tak romány či dobrodružné a sci- fi knihy. Je to hodlám ozváštnit. Budu recenzovat i knihy a povídky z Wattpadu. Takže pokud někdo má zájem tak mi napište.

3.Instagram
Pokud nebudu stíhat blog budu na instagramu : knihomolkam19 budou tam postřehy že života a plánují kratoučký recenze nejen na knihy.

To je pro dnešek všechno, bude pokračování, a taky silvestrovské překvapení na instagramu. Doufám, že se článek bude líbit :) 


                                                       Xoxo Míla ❤

Komentáře

  1. Ahoj, udělala bys prosím článek o maturitním plesu? <3 Moc ráda čtu tvůj blog
    B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, mysliš jak jsem to prožívala já či jak to funguje obecně ? Děkuji za přízeň :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.