Vlastní značka mýdla?

Ahojda všichni,
 Dnes tu pro vám mám opravdu něco jiného. Na tyto Vánoce jsem se rozhodla, že budou hodně o ručně vyráběných dárcích. Rozhodla jsem se pro mýdla. Říkala jsem si že to nebude těžké....
 Pak začaly a nastaly prví problémy, co k tomu potřebují? A kde to seženu? Když už jsem si  zjistila ,co všechno potřebují, tak jsem vše nakoupila.


Na obrázku vidíte co všechno jsem na to použila. Pomerančová kůra,nastrouhané kupované mýdlo,potravinářskou folii a formu. Na druhu kupovaného mýdla nezáleží a ani na formě ,záleží co máte doma.

Začala jsem tím ,že jsem si rozkrájela mýdlovou hmotu na menší kusy. Připravila jsem si hrnec a dala do něj jen trochu vody poté menší mističku a do té jsem vložila mýdlovou hmotu.

Než jsem to však dala na sporák formu jsem si vyložila potravinářskou folií a připevnila. Poté jsem na dno nasypala pomerančovou kůru a levanduli.
Následně jsem si dala rozehřát první vrstvu mýdlové hmoty. Zalila jsem to, aby ani kousek nevyčuhoval. Dala jsem to ztuhnout do lednice a mezitím jsem opakovala proces rozpouštění hmoty. Na zatuhlou vrstvu jsem nasypala mýdlové proužky. A celé to opět zalila hmotou. Proces jsem opakovala tolikrát dokud se mi to nelíbilo. Finální výsledek se mi moc líbí , doufám že i vám.
Poté to stačí jen zabalit dle vašeho vkusu.

Doufám že se vám dnešní článek líbil a zkusíte něco podobného. Pokud můj blog nenavštěvujete tak často, tak teď mě také můžete najít a instagramu :knihomolkam19 A pokud něco vyzkoušíte neváhejte s označením, budu sdílet. 

                                                                                                    xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.

Zázračný uklid