Nejlepší večer mého života.

Ahojda všichni,
 Byla tu žádost na článek o mém plese, který se udál 5. Ledna 2019.

  Vše se začalo řešit, už v říjnu. Museli jsme vymyslet jak ho budem ladit, nástup, půlnočko atd. Scházeli jsme se 1x týdně. Řekli jsme si že když jsme všichni narozeni okolo 98-99 tak, že téma bude 90.léta. Ladění barevně bude do černo stříbrno zlaté. Šerpy jsme měli zlato černé. Ples s námi měla i obchodní akademie. Až se vyřešilo tohle všechno, tak se začalo nacvičovat. Byla okolo toho spousta strandy, ale i spousta neschod. Teď se tedy podíváme trochu dále, psal se 4 leden.
 Byl to den kdy jsme odváželi tombolu a také se nacvičovalo. U některých lidí byla už videť nervozita. Začali jsme v 9:30 a končilo se v 12:00.
Přichazel den D . Upřímně jsem nemohla vůbec dospat jak jsem byla nervózní. Měli jsme se sejít v 17:00 celé to začínalo v 19:00, ale my holky, kvůly šatům a tak. Přípravy se bížili, pomalu se otevíral bar, a tak ti kurážnější si dali něco na ,,posilněnou". A najednou bylo 20:00 a tím to vše začalo. Do 20:30 byla různá vystoupení, následně na to měla nástup třída O4 a hned za ní my. Takového křiku jsem neslyšela snad nikdy. Byl nástup-> šerpování -> předávání darů primatorovi,ředitelce,třídním učitelům ( naše třída mela 2 třídní pana Pelce, a také naší současnou třídní paní Hnízdilovou) a na konec následoval tanec s třídními učiteli a také s primátorem a paní ředitelkou a také panem zástupcem ( byli jasně vybraní ti, kdo měli a s kým tancovat). A na závěr všech těch tanců a tanečků byli tance s rodiče a s přítelem a či přítelkyní. Pak do 23:30 byla volná zábava, na malém sále byl DJ a tak většina byla tam, a kdo ne ten postával  všude možně. V 23:30 bylo odšerpování a konečně se dostáváme pomalu ke konci v 0:00 bylo půlnoční překvapení. Hodně lidem se líbilo S4 ( děkujeme), ale ani O4 to neměla špatné. Po půlnočku kdo chtěl mohl zůstat do2:00 a kdo ne šel na after, já jsem tam nebyla, jelikož už jsem měla všeho dost, byla jsem lehce opilá a unavená.
  Na plese jsem potkala spousty nových lidí. I ty z vás co čtou tento blog❤. Celkově bych to shrnula za nejlepší večer mého života.




Doufám, že jste to dočetli až jsem, protože jestli jo, jste fakt dobří. Snad vám tento článek něco přinese.

                     Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.

Zázračný uklid