Wattpad recenze - Líbej mě, Luno.

Ahojda všichni,
 Jak víte slibovala jsem vám, že budu psát recenze na knihy na Wattpadu. Tak tu máte první, pokud se bude líbit budu moc ráda pokračovat.

Název knihy: Líbej mě, Luno.
Autorka:RaSoKim aneb Veve Domská.
Druh či žánr: Drable - kdo neví co to je tak je to povídka co má třeba 10 kapitol a mělo by to obsáhnout co příběh s 30 kapitolami.
Počet kapitol: deset


Přejdeme k hodnocení. Od začátku jsem byla hodně kritická, mám ráda když má příběh alespoň 20 kapitol. Ale když mi autorka napsala že by to mělo být obsáhlé příběhem, tak jsem si řekla proč ne. Povídka či kniha se mi moc líbila ke konci mě úplně pohltila. Víc takové tvorby! Kniha je lgbt a hlavně o lásce, síle a moci a těžkých rozhodnutích.

Kdo čte tento blog pravidelně víte, že následuje rozhovor.

Představíš se prosím čtenářům?

Inu, je těžké o sobě něco prozradit, když si nejsem jistá, zda se zaměřit na jeden ze svých zájmů, kterým je psaní, či to vzít spíše obecně.
Každopádně si ještě užívám sladkých náct, středoškolský život a volný čas, jehož mám pořád víc než dost.
Vzhledem k tomu, že jsem osůbka, která žije velice kolísavě, málokdy mohu říct, že se mě něco drží delší dobu a pravidelně.
Jedinou výjimkou jsou zvířata, bez nichž by byly mé dny prázdné.
Avšak psaní, to je jiná. Někdy mě přepadne múza a nemyslím na nic jiného, většinou se ale uchyluji k drahé kamarádce prokrastinaci. Na wattpadu se vyskytuju takřka dva roky, během nichž jsem se věnovala jak psaní črt a drabblíček, tak i povídkám a kritice, která mnohým začínajícím pisálkům měla být nápomocna.
A témata? Především lgbt podporující, romanticky založená, ne však vždy šťastně ukončená.
Realistické, případně mírně tragické konce ke mně zkrátka patří.
Tím bych své představení mohla uzavřít.

Spisovaté co tě nejvíce ovlivnili?

Toto je poněkud diskutabilní otázka. Ve školní lavici jsem přečetla více knih, než má můj život týdnů, bylo by tedy zvláštní tvrdit, že mě žádný autor neovlivnil, přesto však nedovedu napsat jediné jméno, kterým bych se ovlivněna cítila. Nejspíše každá kniha ve mně něco poupravila, ale žádný autor ve mně výraznou stopu nezanechal.

Když tedy ne autor, tak co kniha? Pamatuješ si nějakou pasáž z oblíbené knihy?


Dalo by se říci, že jsou pasáže, které si pamatuju, ne však doslovně, spíše na mě působí atmosféra, takže mi občas utkví nějaká situace, případně pár vyměněných slov. Během posledního měsíce pro mě bylo velice příjemným překvapením dílo české autorky, při němž jsem si původně plánovala odpočinout, nakonec mě však vtáhlo natolik, že jsem po dočtení zůstala uchvácena. Jedná se o příběh s názvem Černooká, prvotinku Anny Musilové. Konkrétní pasáž tedy neuvedu, ovšem moment, kdy ji poprvé spatřila, byl opravdu kouzelně opsán, natolik uvěřitelně, až se mi zdálo, že jsem v té chvíli v hrdinčině kůži.

Oblíbený spisovatel? Nebo spisovatelka na watt?

Na wattpadu nejspíše nemám úplně oblíbeného autora, ovšem moc ráda se vracím na profily @ArtiiS, @Maxillor, @doxa_episteme a několik dalších, je totiž jen málo osůbek, jejichž tvorbu bych si dokázala představit i v tištěné formě.

Co se reálných knih týče, moc ráda se vracím k Becky Allbertali, stejně tak mě bere i Jo Nesbø, případně z těch českých Michaela Burdová.

Tak doufám že tento článek se bude líbit. Budu ráda pokud ho budete sdlílet.

                                                            XoxoMíla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.