Škola života nebo vejška?

Ahojda všichni,
 Po dlouhé době vás vítám u nového článku. Bude to kecací článek o mě škole a taky spoustu dalších nesmyslech.
 Vysoká škola. Strašák všech maturantů. Po 4 letech na střední škole následuje další škola. Záleží však na vás. U mě to byl jeden veliký STRES! Zatím nevím, co nebo kde chci studovat. Takže..
   Teď si dám rok pauzu,půjdu pracovat buď na HPP nebo jen brigádně. Rozmyslím si, zda vůbec chci dál studovat či nikoliv.

  Budoucnost. Pro někoho strašák, pro někoho nic zvláštního. V posledních dnech jsem přemýšlela, co vlastně chci.

1)Maturita
2) Řidičak -> Auto
3) nový ntb( ten svůj mám 7 let)
4)nábytek do pokoje
5) Být minimalista ( ve všem) ( pokud máte zájem nějaké věci budu prodávat, pokud chcete, vědět přesně co nebojte se ozvat)
6) šetřit prostředí ( zero waste)
7) Být více pracovitá, chtěla bych motivovat lidi okolo sebe.


Myslím si, že je to splnitelný. Pokud byste chtěli článek o třídění věcí tak mi to napište do komentářů. Děkuji ze jste to dočetli, až sem.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.