Hledaní Keše.

Ahojda všichni,

po dlouhé době, nepíše článek Míla, ale zase jsem se pustil do psaní já. Tento článek mě napadl čistou náhodou, protože mě po ránu napadlo že bych se mohlo podívat na video o Geocaching a že by to nemusel být špatný nápad a ztráta času provozovat tuto činnost. Je to dost zajímavá hra což jsem se dozvěděl z videa na YT, nedá se říct jestli je více kešek v přírodě nebo ve městě, jak jsem tak pochopil z videa a z appky tak kešky najde asi z 99% fakt všude kde je nějaké významnější místo a stojí za to tam dát kešku. Což mě vnuklo nápad, že bych mohl hledat taky keš a přitom spojit naší jízdu na kolech. Tak jsem si dopoledne stáhnul appku na Geocaching, a když jsem jí otevřel, tak jsem zjistil, že v naší vesnici jsou umístěné čtyři kešky, až jsem se divil, že to dorazilo až jsem, ale jsem za to velice rád že je to i tady, a v našem okolí je dohromady přes 50 kešek, což je hodně dobré a dost lákavé je objevovat.

Tak jsem napsal přítelkyni, že by jsme mohl společně provozovat Geocaching, a vysvětli někomu co to je, když sám si v tom ještě zobák, a víš o tom mininum, tak jsem se jí to snažil vysvětlit, co se tam v tom dá najít, co se tam dělá, že se řeší hádanky, nebo je rovnou keška tzv. s pokladem. Na to mi odvětila že to není špatný nápad, a že by jsme to spojili popřípadě s jízdou na kole, což nás oba baví, a procházky také, tak spojíme dvě věci v užitečné, a aspoň uděláme něco pro sebe.

Možná si řeknete co na tom vidím, že budu chodit po přírodě nebo po městě, a hledat ňáké krabičky od zakladatele té schránky, ale má to jednu výhodu, když jste v přírodě a máte kolo, a je to na přístupném místě, můžete to spojit dohromady.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.