Recenze - domácnost bez odpadu.

Ahojda všichni,
   Po dlouhé době jsem tu s recenzí na knihu. Po této knize jsem koukala neskutečně dlouho ale v knihovně byla dlouho rezervovaná , jak vidíte počkala jsem si a dnes vám tu přináším můj názor.

Originální název:

Zero Waste Home (The Ultimate Guide to Simplifying Your Life)


Nakladatelství: People comm 2013

Žánr: osobní rozvoj a styl

Počet stran: 265

ISBN: 
978-80-87917-33-6

Tato kniha je podstatě o tom jak její spisovatelka se dostala k závěru že chce šetřit matičku zemi a tím pádem produkovat co nejméně odpadu. V kapitolách popisuje jak k tomu došla a také jak jí to změnilo život. Jsou i zde různé alternativy deších moderních věci co používá snad každý z nás.

O této knize jsem se dozvěděla čistě náhodou na youtube ukázalo se že je v USA  velice populární. Knihu jsem zhltla jedním dechem. Kdo by si pomyslel že to jde v dnešní době i jinak a mnohem lépe?  Pokud se o toto zajímáte ,tím nemyslím jen jak ušetřit matičku zem ale taky o minumalismus a zero waste tato kniha je přesně pro vás. Já jsem si ji zapůjčila v knihovně.

Doufám ,že se dnešní článek líbil a byla bych moc ráda pokud to budete šířit dále. Děkuji za všechno hlavně za vás moji drazí čtenáři bez vás by tento blog ani nemohl existovat. Chtěli byste i recenze třeba na knihy z wattpadu? Pokud ano tak mi posílejte názvy a já je postupně zrecenzuji.


                                                                                   
xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Tohle je 10 věcí, které pochopí jen ti kteří nosí brýle.