18 faktů o mně

Ahojda dlouho nebyl článek tak se na to vrhnem.
 1. Jsem hrozně vybíravej člověk.
 2. Taky línej a nepořádnej.
 3. Jsem holka z vesnice co daleko nejde pro  ostrý slova.
 4. Jsem milovník jídla, ale je to na mně znát.
 5. Mám 1 nejlepší kamarádku Terezku 😍
 6. Za nic na světe bych nenechala ublížit své rodině a přálelům.
 7. Miluji léto : bazény, počasí,a prázdniny!
 8. Jsem velikou fanynkou Miley Cyrus už 10 let.
 9.Neznáším lež,křivdu, urážky a faleš!
 10. Občas jsem sobecká.
 11. Knihy jsou život!
 12. Jsem hroznej zmatkař a chaotik.
 13. Snažím se být ve všem originální.
 14. Jsem paličatá, a dost náladová.
 15. Miluji češtinu.
Teď si dáme ty klasický fakty ->>
 16. 1.8 slavím 19 let. :D
 17. Jsem žena.
 18. Mám psa, a britského kocoura.


To je pro dnešek vše, můžete mi říct něco o sobě.


                                 Xoxo Míla.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Zázračný uklid