Co jsem se naučila za 18 let.

Ahojda všichni,
  Máme tu další prázdninový den a já se válím u bazénu a píšu tenhle článek tak se snad bude líbit. Tak asi začnem.


1. Důvěřovat víc.
2. Ne vždy špatný nápad je tak špatný.
3. Stačí mít 1 kamaráda/ku pravou a ne 100 falešných.
3. Vzdělání je nutnost pokud to chci někam dotáhnout.
4. Chtít víc od čehokoliv či kohokoliv.
5. Mít se víc ráda.
6. Líp se soustředit.
7. Užívat si toho co mi život nabízí.
8. Vše má svou cenu tím padem i daň.
9. Nikomu ani ničemu nečinit zle, vždy se to obrátí.
10. Pokud se něco nepovede zkusím to znovu a jinak.
11. Být vždy milá a vstřícná.
12. Rodina je vše.
13. Být originální ať už názorem či čímkoliv jiným.
14. Poslouchat rady.
15. Nikdo není horší či lepší než já, všichni jsme stejní.
16. Dávat a brát. ( dávání mi šlo vždy jen moc mi nejde přijímat.)
17. Být jiná není špatné.
18. Vypsat se z problémů je to nejlepší.

Tak snad se dnešní článek bude líbit. Budu rada pokud vy mi napíšete co jste se  za svůj život naučili vy. Mějte se co nejlíp :)

                                                            Xoxo Míla.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Zázračný uklid