Planeto, kolik toho sneseš ?

Ahojda všichni,
 dnes bych si s vámi ráda promluvila o něčem co by spíše mohlo zajímat ženy. Jde o kosmetiku.
 Nedávno jsme se s kamarádkou bavily, které značky testují a které naopak vůbec. Velice mě to překvapilo, ale zároveň jsem to čekala.
 Třeba essence má na svých stránkách, že netestují, ale na obalech to nikde není, tak co si máme myslet? Je to dost o tom kdo co preferuje.



  Já bych ráda v budoucnu podporovala značky co budou ,,cruelty free,,   a netestované na zvířatech, ale s financemi  studenta to není úplně lehké.
 Také v budoucnu bych více ráda šetřila více životní prostředí-> míň plastů,míň odpadu více zero waste.
 Také v budoucnu se chci více věnovat minimalismu, ať už v kosmetice nebo v obyčeném životě.
 Uvědomila jsem si, že pokud mi záleží na matičce zemi měla bych o ní více pěčovat.   Na obrázcích máte kdo testuje, a jak poznáte na obalu, že kosmetika je netestovaná.

  Pokud  byste chtěli více, abych se rozepsala o jednoivých značkách, určitě mi dejte vědět do komentáře, nebo na můj instagram.                                Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Zero waste - tampónky na obličej