Střední škola a já .

Ahojky všichni,

dnes bych se tu ráda rozepsala o tom, jak to funguje na střední škole a nebo spíše, jak to vidím já, plus bych vám ráda předala nějaké tipy.

Střední škola?
 Někdo si to přestavuje, jak je to v amerických filmech, či u Youtuberek, tak je...
Určitě každá, ráno nevypadáme tak, jak je to ve filmech a nezažíváme taková dobrodružství.

    Tak asi začnu u sebe. Na střední školu jsem nastoupila 2015/2016 v té době mi bylo čerstvých 16 let, chodím na stavební obor, tím pádem, když jsem vešla do třídy všude byli samí kluci, vyděsilo mě to, doufala jsem že tam nebudu sama jako holka... ale co osud nechtěl, jsem a budu.. Za určitý čas jsem si zvykla a jsem za to ráda, že mám ve třídě jen kluky, nepomlouvají (doufám), a i kdyby, vždy je s nimi sranda, umí poradit, a i více si s nimi rozumím. Ale našla jsem si tu spoustu kamarádů.
  Následně dva dny na to přišel adaptační kurz, nebylo to lehké, byla jsem zakřiknutá holka, co furt ležela v knihách, nikdy jsem neměla moc kamarádů, ale zdálo se, že mě přijali tak nějak mezi sebe a bylo vše v pořádku. Samozřejmě sprchy i záchody byli v jiné budově, takže jsem musela chodit přes půlku ,,tábora,, . Jelikož mám problémy se zapamatováním jmen, tak ze mně všichni museli mít srandu. Pokud jsem něco chtěla tak to bylo, prosím tebe, daný oslovený se otočil a koukal ,jako jestli mluvím na něj... A o trapasy nebyla nouze.

 Na středí škole, je více učení, a mezi určitými předměty i více spojitostí.  Ve škole také máme  skřínky a do školy nás pouští čipem, klíč od škříňky a čip musíme platit, a na konci roku se odevzdává klíč, ve škříňce můžeme mít učebnice ,sešity a jiné věci ( zásobu pití,a něco na zub) . Stávalo se mi, že jsem ve škole byla i do 15:45 ne vždy je to dobrý, obzvlášť  je to kruté v PONDĚLÍ, představa pátku mít tak dlouho školu, by byla však horší, protože všichni určitě známe představu báječného a dlouhého víkendu. Ale jelikož máme ve škole bufet dá to to zvládnout, někdo pomocí energických nápojů, já však pomocí kafe a hořké čokolády. Moje střední škola je super, učitelé rádi pomohou, vždy se snaží vše vysvětlit. (samozřejmě že ne každý učitel). Ale jelikož mi od základky nikdy moc nešla matematika, tak to mám dost těžké,  a ve druháku jsem z ní dělala reparát.

Ale teď pár tipů.

1. Vždy je dobré mít u sebe papíry navíc,i s propiskou.
 2.Pokud něco nechápete, lepší se je zeptat ,než to googlit.
3.Gumička jé základ(u holek).
4.Je fajn mít u sebe prášky na bolest hlavy, obzvlášť pokud jste po hodině matematiky,či jiného masakrujícího předmětu.
5.Zvýrazňovače jsou nejlepší kamarádi....takže aspoň dvoje.

To by bylo pro dnešní článek všechno, doufám, že vám nějak pomohl. Budu ráda pokud mátě nějaké typy tak se nebojte je napsat do komentářů.


                                                                                                                                                             xoxo Míla


Komentáře

  1. Článek je fajn, takové oddechové čtení. Jen mě poměrně dost odrazuje tolik chyb. Hlavně u čárek, mezer, apod. :) Rozhodně doporučuji zapracovat na tom, čtenáři to budou mít raději, než když se textem musí "prolouskat".

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za komentář, určitě to poopravím :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Zero waste - tampónky na obličej