Novinky ze života .

Ahoj všichni,
 Dnes bych vám pověděla něco o tom ,jak u mně proběhla spousta změn. Kde bych začala?

U školy. Je teď nedílnou součástí mého každodenního života. Travním v ní 7-8 hodin denně. Teď jsem ve čtvrtém ročníku ,jak jistě víte pokud čtěte moje veškeré články. Takže mě čeká maturita. Takže po 7 hodinách příjezdu domu najím se a jdu se znova učit někdy to zabere 20 min někdy taky 2 hodiny.

Kamarádi. Začala jsem se obklopovat novými lidmi. Je to zvláště dokonalo- divný. Všímám si lidí na které jsem dříve vřela a teď jsem zjistila jak jsou úžasní.

Podzimní nálada je teď úplně nejlepší miluji sledovat západy a východy slunce. Miluji večer si udělat kýbl čaje nebo kakaa a koukat na filmy seriály a nebo čtu ( občasně i povinnou četbu).
Moje psychická i fyzická stránka je prostě teď úplně se vším vyrovnaná , nikomu netvrdím že nemám den blbec. Ano mám i kolikrát večer jen sedím lituji se a brečím. Ale snažím se tomu co nejvíce zamezit. Zamilovala jsem si proces učení , někomu to bude znít divně, ale miluji se učit. Baví mně to jsem ráda že mám vůbec tu možnost vzdělávat se  v oboru co mně neskutečně baví a naplňuje.  Kdo mně zná tak ví že jsem školu dříve brala spíš jako povinnost teď to beru i jako zábavu. Samozřejmě je toho teď hodně, ale pokud si vše důkladně naplánujete nikdy vám to nepřijde a pokud si budete dělat TO DO listy  a navečer si k němu sednete a víte že jste splnili skoro všechno nebo úplně všechno tak jste na sebe pyšní. Hodně si teď píšu a sepisuji svoje pocity  do takového ani ne deníčku spíš sešitu. Pomáhá mi to utřídit si myšlenky. Tak si píšu seznamy vděčnosti (občas i můj přítel) nevěřili byste jak moc vás to nabije pozitivním myšlením a energii. Taky se snažím více věnovat svým mazlíčkům.

  Tak celkově se také snažím o sebe více starat.  Cvičím, snažím se lépe jíst a starám se více o svou pleť. Přeci jen zevnějšek našeho těla dokazuje naší životní úroveň.

To by bylo pro dnešek všechno co bych vám ráda napsala. Děkuji za skvělých 10 100 přečtení mého blogu za 9 měsíců jste neuvěřitelní.

                                                                                                      Xoxo Míla

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zero-waste

Je lepší koupit si knihu, nebo si jí vypůjčit?

Zázračný uklid